Thursday, November 5, 2009

JADILAH AGEN PRODUK SIREHEMAS...



PELBAGAI PRODUK DARIPADA SIREHEMAS YANG AMAT BERKUALITI... IA DIFORMULASIKAN DARIPADA EXTRACT DAUN SIREH (PIPER BETEL SP.)...
Berjenama tempatan yang mendapat pengiktirafan daripada SIRIM... Ia juga memperolehi Sijil ISO 9001 : 2000 daripada URS (United Registar of System Ltd), UK. Tehadap mutu pengilangan dan perkhidmatan pengedaran.

Ia terdiri daripada:

1. XanzWhite - Set lengkap penjagaan kulit
Siri penjagaan kecantikan ini terhasil dari kajian saintifik menggunakan kaedah bioteknologi yang terkini oleh sekumpulan saintis, jurutera dan pakar penyelidik SIRIM BERHAD yang penuh dedikasi untuk menghasilkan produk yang bermutu dan selamat di pasaran. Setelah beberapa tahun produk di kaji secara mendalam dan penuh teliti terhasilah Xanzwhite Cosmeceutical series ini yang bagaikan permata berharga oleh para saintis dan juga SIRIM BERHAD. Produk ini bukan sahaja lain dan unik berbanding produk-produk yang ada di pasaran, bahkan ianya terlalu istimewa untuk diperbandingkan dengan yang lainnya. Selain memperkenalkan kaedah KOSMESEUTIKAL iaitu gabungan kosmetik dan terapeutik dalam mencerahkan kulit ia juga bertindak hebat dengan cara yang selamat iaitu merencat aktiviti enzim tyrosinase yang menghasilkan melanin.

2. LOSYEN HERBA SIREH
Losyen herba yang diformulasi dengan ekstrak herba sirih dan bahan-bahan herba bermutu lain diperkaya dengan vitamin tocopherol dan aromateraphy amat sesui untuk semua. Losyen pelbagai guna ini amat sesuai diguna untuk urutan belaian bagi menmbah kesegaran kulit dan tubuh.

3. WARISAN PUTERI
Pencuci berasaskan herba untuk wanita dimana ia bertindak membantu menstabil pH wanita. Diformulasi secara tradisional berasaskan astrigen ekstrak herba sirih dan diadun dengan manjakani, pati sari bunga dan antiseptik untuk membantu mengurangkan keputihan, bau, pembiakan fungus disamping membantu menguatkan otot dan perjalanan darah. Ia memberi keselesaan dan kesegaran yang panjang disamping meningkatkan keyakinan, agar lelaki lebih menghargai wanita.


4. GEL SIREH PELANSING
Gel istimewa yang diguna untuk menghangatkan badan bagi menggalakan tindakbalas metabolic lipid untuk membantu membentuk tubuh langsing. Ia berupaya hangat untuk tempoh yang panjang. Pemakaian dengan sempurna, menggunakan bengkung (corset) dan melakukan senaman ringan akan membantu memberi kesan yang lebih baik.

5. SERI PUTERI
Satu penemuan istimewa dan pertama kalinya dihasilkan di Malaysia, bar herba pelembab wajah diformulasi dengan gabungan ekstrak seaweed algae, tea tree dan sirih. Tiga herba yang tidak dinafikan khasiatnya dalam penjagaan diri, kesihatan dan penjagaan wajah. Gabungan ini adalah yang terbaik pernah ada untuk satu produk berkualiti seperti Seri Puteri. Ia membantu melembut kulit yang kering dan kasar seterusnya membuang sel-sel kulit yang telah mati menjadikan kulit bertambah subur, lembut, halus dan sihat. Kami sentiasa menjanjikan yang terbaik untuk anda.

Sebarang pesanan sila hubungi Cik Sofea (016-391 3719)... dapatkan harga yang memuaskan sebagai pengedar....

No comments:

Post a Comment